tiistai 24. kesäkuuta 2014

Pretty

Löysin ihanan Suomalaisen merkkikosmetiikan 
verkkokaupan Pretty .

Siellä oli nyt vielä hurjat alennusmyynnit, joten löytyi vaikka mitä
ihnaa ja edullista.

Tässä minun löytöni :)

Pinkit varpaanvälierottimet hintaan 0,29 e, varpaankynsien lakkaamiseen.


Body Collection Bronzing- aurinkopuuterin hintaan 4,99,
oma aurinkopuuteri on jo ihan lopussa niin tästä löytyi edullisesti hyvä.


Body Collection Black liquid eyeliner in hintaan 2,49e.
Ei ole kyllä hinnalla pilattu tämä.
Näitä ostin pari, koska minulla tuppaa rajayskynät ja linerit aina häviämään johonkin.

Biozeel Professional kuivashamppoon 100 ml hintaan 4,50 e.
Tää on ihan yks parhaimmista kuivashamppoista, heti Tigin jälkeen.
Nyt vielä tosi hyvänkokoinen, menee näppärästi laukkuun.


Accessories mini nail files 3- pakkaus hintaan 1,49e.
Viiloja minulla on jokaisessa laukussa. 
Nämä sopivan kokoisia reissuun.


Odyssey Nail Systems- kynsinauhaöljy hintaan 6,30e.
Minulla on niin hirveässä kunnossa kynsinauhat aina, 
tätä olen ennenkin käyttänyt ja tämä toimii.



Odyssey Nail System- keltainen kynsilakka hintaan 8,10e,
ihanan keltainen.

Odyssey Nail System- turkoosinvihreä kynsilakka hinaan 8,10e,
pirteitä värejä kesään.


Saffron- kynsilakka, pinkki hintaan 1,95 e.
Todella edullinen kynsilakka ja todella ihanan pinkki.


Saffron- kynsilakka neonkeltainen hintaan 1,95 e. 
Aurinkoa kynsiin


Saffron- kynsilakka neonvihreä hintaan 1,95e


Sleek MakeUp- huulipun. Sävy Naked hintaan 6,90e.
Huulipuna ja huulikiilto friikki kun olen, niin tästä nyt todella 
hyvä huulipuna edullisesti. 
Näissä on todella paljon pigmenttiä, joten väri pysyy huulissa,
 myöskin ravitsee huulia.


Elf merkkinen ravitseva huulipuna, sävy Pink Lemonade hintaan 3,49e


Elf kosteuttava huulikiilto hintaan 3,49e



Tangle Teezer Aqua Splash hiusharja hintaan 12,90.
Minulla on kauan ollut jo yksi ja ihan lemppari harja kyllä on.
Näillä olen saanut monen asiakkaani takut auki 
pidennyksien poiston jälkeen yms.

Tämä on erityisesti tarkoitettu märkiin hiuksiin, esim hiusnaamion levitykseen.


Täältä saa myös Balmain- merkkisiä laadukkaita hiustenpidennystuotteita,


Myös rakennekynsitarvikkeita saa täältä hyvään hintaan.

Vaikka mitä ihanaa sain ostoskoriini :)

Tänään juhlitaan minun pikkumiestäni<3




Tasan vuosi sitten, elämämme mullistui kun pieni poika syntyi meidän perheeseemme <3
Onnea rakkaalle pojallemme.


Ensi lauantaina juhlitaan sitten isosti meidän pientä jäbää <3

- L -







2 kommenttia:

  1. Täytyy kokeilla tota kuivashammpoota :)
    Noi kynsialakat on herkullisen värisiä

    Olisi ihanaa jos kävisit myös kurkkaamassa omaa blogiani ;)
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuivashamppoo on todella hyvää, ja tuo vielä todella näppärän kokoinenkin.
      Kynsilakat on minun heikkous, ostan niitä jatkuvasti ;)

      Poista