sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Hullu siivoja iski kaappeihin...


Siis apua, tätä tavaran määrää…

Hiukan kaappeja järjestellessä sain ihme pultit,
että nyt ihan oikeesti tästä kamasta on päästävä.

Mulla on niin paljon tavaraa, mitä ei vaan ole ikinä käytettykkään.
Niin vaatteissa kun käyttötavaroissakin.

Projekti- kaappejen siivous alkaapi nyt. 
Se ei olekkaan ihan yhden päivän show, mutta aloitettava :)

Vaatekaapin mylläsin läpi, ja onneksi siellä ei juuri enää
mitään ylimääräistä ole :) 
Olen aika aktiivisesti sen siivonnut tuossa syksyn aikana ja laittanut
vaatteita myyntiin hyvällä tahdilla.

Minulla on vielä paljon sellaisia ihan käyttämättömiä vaatteita,
joita en raaski myydä koska " ehkä, joskus " ….

Saa nähdä…Olen ottanut sellaisen käytönnön nyt, että
jos kahden kaapin siivouksen jälkeen edelleen ne on siellä
käyttämättömänä niin sit lähtee kirppikselle.
( vaatekaapin siivoan kunnolla noin parin kuukauden välein )

Prinsessan vaatekaappi pitäisi koluta läpi, 
koska se on hurahtanut taas pituutta niin paljon,
että siellä pieneksi jääneitä vaatteita iso kasa.

Kaappi josta oikeasti järkytyin oli pyyhekaapit…
Siis voiko ihmisellä olla käsi- ja kylpypyyhkeitä näin paljon…EI!!

Aina niitä tuntuu muka tarttevan, mut juu ei…
Tuolla iso kasa ihan uusia pyyhkeitä..
Sen kaapin siivouksen starttasinkin jo ja sain jo muutamia pyyhkeitä myytyä.

Sitten ihan oma lukunsa…Astiakaapit…<3
Mä rakastan Arabiaa ja Iittalaa ja en omistakkaan muita astioita. 
Tykkään myös Villaroy Bosh New Waven- joitain astioita, mulla onkin
niitä isompia tarjoilukulhoja yms…

Astioita huomasin myös, että on aivan liikaa…
Tykkään yhdistellä eri astioiden sarjoja, minulla onkin
monia eri sarjojen lautasia, laseja, mukeja tms.
Koska tykkään vaihtelusta.

Mutta nyt huomasin, että minulle on kerääntynyt joitain kulhoja tms.
todella monia kappaleita, samoja malleja. Niistä voisin luopua, koska ne on kyllä
täysin tarpeettomia, ihan uusia ja käyttämättömiä. 

Koska sellaisia
minulla on. En ymmärrä mistä ne on ilmestyneet :D hehhe-

Mutta muista astioista yms en kyllä luovu, en missään tapauksessa
halua vähentää astioitani, koska kaikki on kyllä käytössä
ja tykkään että on valinnanvaraa kattauksiin.

En muista käyneeni Arabialla ikinä niin etten jotain olisi ostanut ;)

Nyt haaveilen ensimmäistä kertaa Marimekon Oiva- sarjasta, 
niistä haluaisin ainakin niitä ihania leipälautasia. Niissä on jotenkin
todella ihana muotoilu ja reunankorkeus on todella nätti.

Myös juomalasien päivitystä haluaisin harkita, minulla on paljon
Iittalan laseja, jotka ihan käyttämättömiä niin ajattelin laittaa ne
kiertoon.

Mutta kunhan tässä projektia saan käyntiin, niin laittelen 
kirppistä pystyyn tänne blogiin :)

- L -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti