lauantai 24. toukokuuta 2014

Ihania hetkiä

Meillä oli eilen mieheni kanssa pitkästä aikaa treffit,
laatuaikaa siis kahdestaan.
Sain äitienpäivä-lahjaksi liput Rock the Ballet- esitykseen.

Olin puhunut, että sinne olisi niin ihana päästä ja näköjään 
minua oli kuunneltu.

Show oli aivan upea.
Sanoin kuvaamaton, sitä ei voi selittää kuinka hieno se oli.
Se pitää itse kokea ja nähdä.

Sen voin sanoa, että se 1,5 h oli kylmät väreet iholla 
koko ajan.

Taitoa, puhtautta ja niin kevyttä työskentelyä,
että huhhuijakkaa.

Tämä on myös niille, jotka ei siitä 
ns. normaalista baletistä  pitäisikään.
Myös silmäniloa ja upeata tanssia ;)

Suosittelen kyllä kaikille, kannattaa mennä.

Kiitos kuuluu siis ihanalle miehelleni, 
ja oli kyllä ihanaa olla vain ja nauttia hänen kanssaan.
Myös hän piti esityksestä todella paljon.


Eilen pitkästä aikaa pääsin taas leipomaan ja tekemään erilaisia herkkuja.
( minulle viikkokin on pitkä aika leipomisesta ;) hihhi )

Rakas ystäväni tuli lapsiensa kanssa kyläilemään,
vietimme ihanaa kesäistä päivää terassillamme nauttien 
ja lapset leikkien.

Suklaa- kuppikakkuja, jossa vaahtokarkista tehty päällinen 
ja tuoreita mansikoita <3
Kalkkuna-kanamuna-toast ja caecar-salaattia
ja grillattua kanaa ;)


Ainiin täytyy muuten esitellä minun ihanat uudet kengät,
vaikka ne ei olekkaan nyt ajankohtaiset, kun pääsee kesäkenkiä käyttämään.
Mutta oli ihan pakko nämä ostaa.
Upeat Bling Bling huippukorot <3


Tänään aukeaa minun Blogikirppikseni Siivouspäivän kunniaksi.
Sinne kaikki ostelemaan;)

Ihanaa aurinkoista lauantaita kaikille,
nauttikaa lämmöstä ja kesästä.

- L-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti