torstai 15. toukokuuta 2014

Shoppailua

Pitkästä aikaa kävin Itäkeskuksessa, 
joka on ollut jo pidemmän aikaa isossa remontissa.
Siellä uusitaan ihan kaikki ja monet liikkeet on
joutuneet sulkemaan ovensa tai vaihtamaan paikkaa.

Tästä syytä myös monilla liikkeillä on siellä parhaillaankin
kovat alennusmyynnit.

Minun piti mennä ostamaan pikku miehelleni uusia yökkäreitä,
kun kaikki on jääneet pieneksi.
Löysinkin kaikkea muuta kuin mitä lähdin etsimään,
näinhän se menee aina. ;)

Spirit Storessa oli myös loppuunmyynti kaikki vähintään- 50%.
Ostinkin sieltä parit ihanat kengät ja topin.


Nämä kun näin niin olin niin rakastunut, ei ihan ole minun normaalia
tyyliä tällaiset pilkulliset, mutta ne kutsui minua <3


Ja tällainen ihana tuubimainen 
pitkätoppi, ihaniin kesäpäiviin.


Itäkeskuksen H&M oli myös täysin uudistunut
ja saanut lisätilaa, koska sinne on nyt avautunut myös
H&M Home.

Olin aivan innoissani, koska harvemmin tulee käytyä keskustan
Home- liikkeessä, niin nyt se on noin lähellä.

Siellä on vaikka mitä ihanuuksia.















Kaikenlaista siellä hypistelin, mutta nyt pidin pääni
ja en ostanut muuta kuin kaksi tyynynpäällistä terassin
sohvalle, jota olinkin etsinyt ja nyt löytyi juuri oikeanlaiset.

Ihanaa kunnon jämäkkää puuvillaa ja vielä sopivan turkoosin
väriset, jotka sopii aurinkotuoliin joka löytyy myös terassilta.
Kaikkein parhainta, että tyynyliinan toinen puoli on valkoinen,
jos tuntuu että turkoosi alkaa kyllästyttää.
( Tuskin. )





Pari tyynyä vielä tuonne selkänojaan niin sohva on valmis kunnon
löhöilyyn.
Vaikka kyllä tässä nyt jo kelpaa löhöillä.

Kävin myös Tiger- myymälässä pyörähtämässä.
Kun olen etsinyt sellaisia koreja terassille laitettavaksi
ja sitten tuon pikkuisen leluille, koska luovuttiin nyt tuosta
leikkimatosta niin kaikki lelut on ollut nyt sitten ympäri olohuonetta.

Tiger- myymälä on ihan minun lempparini, sieltä saa
vaikka mitä pientä ihanuutta. 
Sieltä ei lähde tyhjin käsin koskaan.

Tällaisen pienemmän korin ostin terassille,
johon tulee vierastossut, joita voi sitten terassilla pitää.
Kori on vedenkestävä.




Ja löysin vihdoin myös tuollaisen näppärän kokoisen korin 
leluille olohuoneeseen.
Joka on kevyt ja todella vähää tilaa vievä.



Kesäkin taitaa palata takaisin.
Ollut jotenkin todella kylmä nyt vähän aikaa
ja satanut vettä melkein joka päivä.

Nyt näyttää sääennusteet aika hyvältä,
hellettä luvassa <3

Päätin laittaa ulos kasvimaahani nyt isoimmat taimet,
tuolta minun " kasvihuoneestani " 
Olen siemenistä kasvatellut ; 
paprikaa, avomaakurkkua, eri tomaatteja,
salaatteja, yms. 

Koska minulla ei ole kasvihuonetta niin minulla sitä virkaa
on toimittanut kylpyhuone.
Hyvin on siellä viihtyneet ;)

Kurkun taimet pääsi maahan nyt.


Paprikatkin oli jo tarpeeksi isoja maahan.


Loput pääsee näinä päivinä kyllä ulos myös.

Ihanaa torstaita kaikille.

- L -







6 kommenttia:

  1. Noi ekat kengät! !!!! ♡

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä, oon kans ettiny leluille sopivaa koria ja tuollainenhan olisi hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella hyvä kori ja siis on toiminut mainiosti, ja kevyt jäbänkin kaataa se nurin monta kertaa päivässä ;) hih

      Poista
  3. Minua ei kyllä saisi päästää tuonne H&M Home osastolle lainkaan, mutta meilläpäin ei sitä löydykkään joten säästyn hetken vielä ainakin näiltä ihanuuksilta.

    Kiva lavasohva ja itsekin joskus tuollaista suunnittelin, mutta jäi sitten vallan kokonaan unhduksiin. "ehkä mä toteutan sen sitten aikanaan unelmieni huvimajaan"! :) Tosin sitä huvimajaa voin joutua odottamaan vuosia ennenkuin sellainen saadaan toteutettua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih unelmointi on parasta ;)
      Minä myös tuota Home- paljon vaan ihaillut ja joskusn netistä tilaillut, mutta nyt tosiaan avautui melkein viereen.
      HIhhi :D

      Poista