keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Mainitsenko ekan kerran JOULU

Olen nyt tässä muutaman päivän...okei muutaman viikon jo pohtinut joulua.

( Kyllä olen todellinen joulu-ihminen, vaikka en todellakaan ole talvi-ihminen, mutta joulua rakastan niin paljon. Ihania leivonnaisia, ruokia, koristeita, lahjoja ja rakkaiden ihmisten kanssa olemista. )

Minulla on aina näin joulun lähestyessä vaikea pitää sormet erossa jouluisista tavaroista yms..
Joka vuosi se tuntuu olevan vaikeampaa, koska kauppoihin tulee niin aikaisin 
jo kaikkea ihanaa jouluista.

Olen aina ollut tällainen, muistan kun pienenä aloitin joululaulujen kuuntelun jo lokakuun alusta ja niitä sitten kuunneltiin sinne joulun yli ;)

Olen laittanut itselleni rajan, että marraskuun puolenvälin jälkeen saan höpsähtää vasta täysin 
ja sitten on lupa ostaa ja laittaa jonkinverran joulua kotiin. Joulukuun alusta sitten koristelen
kodin kokonaan jouluun.

Vaikka rakastan joulua ja joulukoristeita, 
niin minulla on kyllä aika niukka ja pelkistetty koristelu kotona. 
Väreinä minulla on aina valkoinen- harmaa-hopea ja ripaus kultaa ;)

Vaikka sääntöni on tuo marraskuun puoliväli ostoksissa, niin olen nyt pari juttua sortunut ostamaan.
Olen ostanut jouluksi keittiönpöydälle valko-kultaiset kaitaliinat ja pari jouluista kynttilää.



( Kuvat Ikea- verkkosivut )

Joululahjojen kanssa olen kyllä erilainen, niitä hankin kyllä aina todella aikaisin.
Yleensä minulla on viimeistään lokakuussa kaikki ollut hankittuna.
Nyt minulta puuttuu vielä muutama joululahja ja sitten kaikki lahjat on hankittu.

Teen myös paljon joululahjoja, kuten piparkakkutaloja, erilaisia leivonnaisia yms..


Tällaista joulupohdintaa
- Millainen jouluihminen sinä olet?

- L -



1 kommentti:

  1. Joulu on jees. Kaupallisuus ällöttää. Ruokalahjat ystävien kesken on tosi jees ja yhteinen aika perheen kanssa.

    VastaaPoista