perjantai 3. huhtikuuta 2015

Haaveista totta kotona

Tykkään Villeroy&Boch - New Wavesta ja Flow astioita.

Minulla on kahvikupit ja kahvilautaset New Wavelta ja myös kahdessa eri koossa salaattikulhot.
Nyt pitkään olen haaveillut tuosta Flow -sarjasta.
Ensimmäinen tulokkaani olikin nyt tuo iso Flow- salaatti/tarjoilukulho.

Pitkään olen sitä aina hypistellyt, mutta nyt sitten sen vihdoin hankin.
Olen tyytyväinen ostooni, koska tämä on niin ihana salaattikulhona kuin ihan koristeena pöydällä.

Villeroy & Boch nämä tuotteet sopii loistavasti muihin Iittalan ja Arabian sarjoihini.


Vihdoin sen hankin.

Liian pitkään olen vain haaveillut tästä, ja en ole raaskinut ostaa.
Nyt kuitenkin sen viimein hankin, Hay Hee Lounge- tuolin.




Tuoli löysi heti oman paikkansa ja epäilykseni, että onko siinä nyt varmasti hyvä istua kun on tuollaista materiaalia ja teille muille epäilijoille: ON <3

Nyt ihanaa Pääsiäisen aikaa kaikille

- L -



3 kommenttia:

  1. Todella kiva tuo iso tarjoilukulho, Mullakin on New wave astioita ja ne sopii tosi kivasti myös perinteisemmän Iittalan teeman kaveriksi :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin sopii minusta myös, minulla valkoista Iittalaa eri sarjoita ja kaikki samaa puhtaan valkoista niin kyllä passaa sekoittaa ;)

      Poista
  2. Nuo ovat minunkin suosikkejani Villeroilta. Kauniita ja sopivat hyvin Arabian seuraksi :)

    VastaaPoista