keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Ihania uutuuksia

Kävin hiukan piristämässä itseäni shoppailemalla. Ainahan sitä jotain tarvii, olen jo jonkin aikaa haaveillut uusista kengistä. Niitä kun ei minulla ole ikinä liikaa. Syksyksi on pakko saada uudet nilkkurit.
Eksyin jostain syystä Dinskoon, josta en muista koska olisin viimeksi löytänyt mitään ostettavaa. Sieltä ei vain jostain syystä löydy ihania kenkiä, jotka olisi vielä hyvät jalassa. Nyt löytyi ja aivan ihanat ovatkin, niin erilaiset kuin missään muualla olen törmännyt. Loistavat jalassa ja kaikin puolin täydelliset. Nyt voin hyvin mielin sanoa, että ostin kengät joillaisia minulla ei ole. Paksuhko korko ja samettia. Loistavat:) Oli vielä hyvän hintaisetkin, ettei tarvinnut miettiä kahdesti. Alle 60 euron harvemmin löytyy hyviä kenkiä. Kaikin puolin hyvät kaupat, eikös;)
Ja sitten eksyin Stockmannille, josta löytyi ehkä hienoin takki ikinä. ( tai puuvillaa toi on, ettei ihan ulkotakista mene enää. ) Niin hieno, etten voinut vastustaa. Hintalappu aiheutti pientä kolkutusta päässä, mutta takkeja oli tasan yksi jäljellä, joten ei ollut aikaa mietinnälle. Koska, jos jää miettimään niin minulle käy aina niin, että sehän menee ja sitten asia kummittelee todella pitkää mielessä.
Netistä tilasin itselleni uudet collegehousut. Niitä olen etsinyt niin pitkään, että olin jo luovuttanut ettei mistään löydy hyviä ja laadukkaita housuja. Olen ostanut niin monet verkkarit ja kerran pesee niin ne ovat ihan nukkaantuneet. Nää on niin tyylikkäät ja nyt pitäs olla varmat housut;)

Näillä mennään taas syksyä eteenpäin:)
Syksyn alerallikin on jo alkanut, ensin Sellon Sembalot, Kampitus-päivät, mammuttimarkkinat, 3+1 päivää ja kaiken lopettaa Hullut Päivät. Nää syksyt ja keväät on aina hauskoja kun osaa jo laskea koska alkaa mitkäkin alet missä, kun seuraa aina perässä seuraava kun yksi alehullutus loppuu;)
Keltaisia kasseja odotellessa;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti