keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Kaappien täytettä vai käyttötavaraa..

Siivosin tuossa kaappeja, jotta sinne taas mahtuu uusia ihania täytteitä;) Mieheni sanoo aina minulle kun olen ostanut jotain uutta, että eikö sinulla ole jo tuollaiset tai paras repliikki on, että koska sä ehit käyttää noita kaikkia:) Noh vastaushan kaikkeen on, että kaapeistani ei varmasti löydy kahta samanlaista, ehkä samanmallista mutta eri värisiä tms ja jokaista olen käyttänyt, koskee se sitten laukkuja, kenkiä yms.. Olen yrittänyt kertoa , että on sellaisia tavaroita joita ei ihan joka päivä voi käyttää, vaan ne vaatii hiukan parempaa kuin kauppareissu, heh;)  Myönnän, olen välillä ehkä lievästi shoppailuhullu, mutta tuskin olen ainut nainen joka myöntää saman asian;)? Paidat, jakut, kengät, laukut ja korut on suurimpia intohimojani. Siivotessani laskin tuossa että korkokenkiä minulta löytyy yli 100 parit ja siihen vielä päälle saappaat, lenkkarit tms..Laukkuja en edes viitsi laskea. ;)  Olen aina ollut sitä mieltä että laatuun kannattaa panostaa, merkit joita suosin on mm. Gant, Guess, Tommy Hilfiger, Luis Vuittonin laukut on intohimoni;) ( kenkiä minulla on myös mm. Blink ja sugarfree).
Nyt pakko esitellä teille, uusimman ostokseni. Rakkautta ensi silmäyksellä<3 ;)
Armanin - laukku<3
Niin täydellinen, että en voi sanoin kuvailla tätä riemun tunnetta;) heh.
Ostin tuossa vähän aikaa sitten ihana Furlan -pikkulaukun, niin nyt oli isomman laukun aika;) 

Laitan tähän alle kuvia muutamista kengistä, jotka löysin Prahan-matkaltani:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti