perjantai 4. huhtikuuta 2014

Toivepostaus: Kosmetiikkani


Nyt taas toivepostausta tulossa.
Niin monesti minulle tullut kysymyksiä,
millaisia tuotteita käytän ja mitä minun meikkipussistani
löytyy. 
Joten nyt avataan kaapit ja pussukat teille ;)

Tämä on luotto dödöni, 
Rexona Fresh.


Biothermin Blue Therapy-serum
on kyllä ihan paras.

En koe vielä tarvitsevani ryppy- tms.
voiteita, mutta tämän hankin.

Tämä lupaa, ettei ryppyjä syntyisi ja 
auttaa myös, ettei maksaläiskiä tulisi.
Aloin käyttää tätä kun olin raskaana, 
koska edellisessä raskaudessa sain muutaman
maksaläikän 
( jotka kyllä onnekseni lähti pois. )
Siitä tämän käyttö on sitten jäänyt,
joka aamu laittelen tätä kasvoille
ja dekoltee-alueelle.


Sain kerran lahjaksi saman sarjan kasvovoiteen.
Tuntui myös minusta todella hyvältä ja lopputulos
oli todella mattapintainen ja kevyt. 
Imeytyi hyvin ihoon.
Näistä Blue Therapysta en muuten osaa
sanoa, että tehoaako ryppyihin yms. 
;) hehhe

Nyt kun tämän putelin voide loppui niin säilytin
purkin, koska tämä on todella näppärän
kokoinen. 
Tämän täytän aina luottokasvovoiteellani.



Tätä olen käyttänyt kasvoilla iät ja ajat. 
Enkä vaihda.

Kaikenlaisia olen testaillut välillä,
mutta aina olen tähän takaisin päätynyt.
Niin hyvää.

Iso purkki,
joten siksi säilytin tuon pienemmän purkin ja
tästä aina sitten täytän pienemmän purkin,
jota helpompi kuljetella reissuilla yms.


Kasvojen pesuun käytän Lumenen 
puhdistusöljyä.
Minulla kuivuu niin herkästi iho, 
että tämä on osoittautunut erittäin hyväksi
tuotteeksi.
Ei tarvitse vettä lotrata ollenkaan.
Tällä saa meikin kuin meikin pois.


Hiustuotteeni onkin sitten asia erikseen:)
Kaapista löytyy kaikenlaista
ja jo ammattini puolesta tulee näitä
hiustuotteita haalittua sieltä täältä aina.

Itse käytän hiuksiinki kuitenkin todella vähän mitään.
Peruspäivinä, en laita mitään, 
mutta kun pitää alkaa laittaa hiuksia niin
nämä on kyllä parhaimmat rivistöstäni.

 Osis Glamour Gueen - viimeistelylakka
Osis Volume- viimeistelylakka
Molemmat lakat on todella kevyitä
eikä tee tahmatukkaa.
Tigi Totally Baked- muotoiluvaahto.
Ihana tuote ja ihanan tuoksuinen. 
Pyyhekuiviin hiuksiin ja tuo kyllä hyvin volyymia.
Tigi After party- tämä toimii siis aina.
Monikäyttöisin tuote mitä vaan voi saada.
Tigi Sugar shock- suihke.
Kuivaan ja latteaan tukkaan volyymia ja laineita.



Vartalovoide on minun pahin viholliseni.
Etsin ja etsin, mutta tuntuu että oikeaa ei vain löydy.
Minulla on niin kuiva iho välillä,
että mikään rasva ei tunnu auttavan.

Pari-kolme kertaa päivässä joutuu laittamaan
rasvaa näin talvella, jos ei halua 
että iho karisee kuivuuttaan.

Nyt viimeisin ostokseni on tämä
Clinique: n todella kosteuttava voide.

Tämä on tuntunut suhteellisen hyvältä,
todella kevyt rasva, mutta silti
kosteuttaa pitkäaikaisesti.
Ihan pahimpina kylminä aikoina 
tämäkään ei auttanut.
Mutta tähän astisesti kyllä parhaimpia voiteita.


Hajuvedet on minulla sellaisia
vaihtuvia tuotteita.
Minulla on todella monta hajuvettä
ja kaikki on oikeastaan tasapuolisesti 
käytössä.


Tällä hetkellä nämä on minun rivistöni.



Tämä on ollut minulla jo vuosia luotto 
hajuveteni.

Tämä on oikeastaan ainut jota ostan
aina uudelleen ja uudelleen.
  Oscar De La Renta. 

Sitten meikkipussini sisältöön,
joka vaihtelee kyllä ankarasti välillä.



Puuteri on nyt uutukaisena tämä
Elisabeth Ardenin, jonka ostin 
viime laivareissultani.
Oli pakko saada hiukan tummempi sävy.




Poskipunana olen käyttänyt jo vuosia samaa,
Cliniquen- rosa.
Tämä on minusta todella hyvä,
pysyy oikeasti iholla koko päivän.



Ripsivärinä olen todella skeptinen,
minulla on vuosia ollut aina Lancomen Hypnose,
mutta nyt uskaltauduin kokeilemaan
Lorealin Telescopic:ia
Tämä on osoittautunut minusta aika hyväksi
vaihtoehdoksi.



Loreal Wings- ripsivärin
ostin kerran, kun se oli tarjouksessa 
ja tästä en kyllä tykkää.
Lupaa pitkiä ripsiä ja kauniisti eroteltuja.
Minusta tämä ei täytä lupauksiaan 
ja pahimpana tämä varisee silmien alle todella pahasti.



Kajalina käytän Tigin- perusmustaa.
Todella hyvä, toisella puolella vielä häivytyssieni.


Luomivärinä minulla toimii
Clinique:n paletti, jossa on 
neljä väriä.



Helmiäisvaalea, kiiltävä vaaleanlila, tummempi lila 
ja ruskea.



Huulikiillot on minulla sellaisia hamstrauksen kohteita.
Niitä kyllä katoaakin aika ajoin.
( Nykyään myös tyttäreni leikkeihin. )

Tästä olen tykännyt jo pitkään,
Clarinsin- ruskeansävyinen ravitsevahuulikiille.
Antaa hyvin kosteutta ja lopputulos ei tunnu
huulikiilteeltä vaan enemmänkin
huulirasvalta vaikka näky onkin kiillemäinen,


Todella hyvä levityspää.


Tässä teille toivojille minun pussukat ja purnukat.

Paljon muutakin löytyy, mutta nämä on ne jotka on minulla
päivittäin käytössä.

- L -



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti