maanantai 25. elokuuta 2014

Syksyn tuulahdusta

Olen pääni puhki miettinyt, 
mikä olisi minun syksyn sisustusvärini.

Olen miettinyt jo kauan, että valkoisen sisustukseni vierelle
ottaisin mustan tai harmaan efektiksi, mutta jostain syystä en mustalle ihan täysin lämpene.
Tekisi kovasti mieli, mutta jotenkin takaraivossa joku huutaa, että tulen kyllästymään liian nopeasti
liian tummanpuhuvaan väriin.

No tein päätöksen kahdesta vaihtoehdosta ja valitsin harmaan nyt kuitenkin.
Kuitenkin sitä meiltä löytyy kromin muodossa paljon.

Ihastuneena katselin tuossa myös Kartell: n ihania uutuuksia, 
ihania uutuuksia <3

Hopeiset tuotteet houkuttelee. Niin upeita.
Kuinka olisikaan hieno tuo Stone tai Componibilly- hopeisena <3


Toivelistaan siis ;)

Tänään tein pieniä sisustuslöytöjä.

H&M- Home verkkokaupasta löysin ihanuuksia.

Tällaisen ihanan hopeisen kynttilätuikun löysin, 
todella kauniin näköinen lasinen tuikku.

Tällaista olen etsinyt, ja myös haluaisin tällaisen isompana kukkavaasiksi.
Olen kerran nähnyt sellaisen ja en ole sen jälkeen törmännyt enään.
Ehkä joskus saan sen myös ;)


Ostin myös toisen lasisen kynttilätuikun, tällaisen ihanan erilaisen.



Ja koska valitsin harmaan, niin oli ihan pakko hankkia
uutta tyynynpäällistä.
( Minulla on kyllä harmaita päällisiä. )
Tällainen hohtava- päällinen.

En ostanut kuin yhden tällaisen, 
Saa tuoda sitä bling blingiä ;)


Ostin myös kaksi ihan tavallista valkoista päällistä, niitä minulla nimittäin
ei ole ollenkaan.

On kyllä valkoisia päällisiä, mutta kaikissa on jotain pientä bling bling- tai röyhelöä yms.
Nyt on sitten ihan basic- valkoisetkin.


Tällaista tänään sateisena päivänä.

- L -



2 kommenttia:

  1. Ihania valintoja! Noita alempia tuikkukuppeja meilläkin on ja ne on tosi hienot. <3 Ihan minäkin sekosin noista Kartelleista. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhi :) Muistan ponganneeni sinulla nuo tuikut ja arvaa kun näin ne niin juhlin <3 Nyt itse saan kanssa kaunokaiset :)
      Ja siis kyllä nuo Kartellit voi iik <3

      Poista