maanantai 29. huhtikuuta 2019

Pepsodent hymy

Rakastan valkoisia hampaita, jopa liian valkoisia hampaita. Minun mielestä sellainen "Pepsodent-hymy" on vain niin upea. Hampaat näyttävät niin puhtailta ja hymy virheettömältä.

En ole silti ikinä valkaissut hampaitani missään, vaikka valkoisia hampaita ihailenkin. Minulla itselläni on todella valkoiset hampaat luonnostaan ja hammaslääkärit niiden valkoisuutta on aina ihmetelleet. Koska kuulema valkoisemmat hampaat on yleensä ns. heikompia eli reikiintyy helpommin kun kellertävämmät. Minulla ei silti ole myöskään koskaan ollut ainuttakaan reikää hampaassa vaan hampaani on ollut aina terveet ja hyvin hoidetut. 

Hampaiden valkaisua olen silti aina miettinyt ja hiukan salaa jopa suunnitellut. Mitä mieltä sinä olet hampaiden valkaisusta, onko se täysin turhaa humpuukkia? Vai kuuluuko se sinulla samaan kategoriaan kun esim ripsienpidennykset tai rakennekynnet.

Nyt on todella paljon puhetta luonnollisuudesta, ja että ollaan siinä omassa kauneudessaan kauniita ilman mitään muutoksia. Kuuluuko tämä hampaiden valkaisu sinun mielestä niihin ei todellakaan- juttuhin?

Minä pääsin tekemään yhteistyötä Hammaslammas yrityksen kanssa, ja tämä yhteistyö oli kuin tehty minulle. Asia jota olen ajatellut jo vuosia ja halunnut päästä itse myös kokeilemaan. Olen siis myös sanojeni takana seisova tässäkin yhteistyössä, puhun tämän tuotteen puolesta sen toimivuuden ja yrityksen arvojen takia. 

En ostaisi mitä tahansa valkaisusettiä kotiin varsinkaan. En ole hammaslääkäri, en siis tiedä valkaisun aiheuttamia ongelmia täysin, niin siitä syystä en ottaisi mitä tahansa merkkiä ja menetelmää.


Puhuin hammaslääkärini kanssa tästä tuotteesta, ja näytin tuoteselostetta ja hän oli tuotteen puolella. Puhdas ja turvallinen käyttää itse kotona, ilman että aiheuttaa omille hampaille mitään. Jotkut valkaisut aiheuttavat pidemmällä käytöllä kiillevaurioita, mutta tämä ei aiheita eli uskaltaa ottaa tuotteen käyttöön. He eivät käytä ollenkaan vetyperoksidia joka vaurioittaa kiillettä.

Kaikki heidän tuotteensa on EU- hyväksyttyjä ja eivät sisällä mitään haitallisia ja hampaita vaurioittavia kemikaaleja.

Olen innoissani testaamaan tuotteen toimivuutta ja mitä tuloksia saan omiin hampaisiin, odotukseni on aika korkealla. Odotan valkoisia hampaita- sitä pepsodent hymyä.

Hammaslammas sivuilta pääset lukemaan tuotteesta ja tuotteen käytöstä enemmän, tuloksia he lupaavat jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Hellävarainen ja turvallinen valkaisu kuitenkin ottaa aikaa ja he suosittelevat parin viikon hoitojaksoa parhaimman tuloksen saamiseksi.

Hammaslammas sivuilta pääsee myös lukemaan asiakkaiden palautteita ja käyttökokemuksia tuotteesta.  

Kurkkaa myös minun instagram tästä, siellä kilpailu, jossa voi voittaa itselleen tällaisen valkaisusetin.

Testasin tuotetta kerran, ja näin selkeän eron hampaiden värissä. Vaikka minulla oli jo ennestään valkoiset hampaat niin ekalla kerralla sain sen hohtavan valkoisuuden tuloksen ja odotan kyllä tulosta parin viikon käytön jälkeen.  Olen todella innoissani tästä tuotteesta ja tämä jää kyllä minulla sellaiseksi tuotteeksi, jota meinaan aika ajoin sitten varmana käyttää kun taas tämän ensimmäisen hoitojakson jälkeen tulee tarvetta. 

En kuvaa tähän hampaitani syystä, minusta hampaiden kuvaaminen on hyvin vaikeaa että niistä kuvista tulisi kauniita ja katsottavia. En itse tykkää katsella toisten hampaita, niin en ajattele että muutkaan tykkäisi katsella minun hampaita.

Hammaslammas sivuilta pääset katsomaan kuvia lopputuloksista myös, jolloin saat myös sitä näyttöä itsellesi tuotteen toimivuudesta.

Heiltä löytyy myös valkaisukynä jolla voi sitten myös valkoisuutta ylläpitää pidempään. Myös pelkkiä valkaisuaineita voi ostaa erikseen kun kerran tilaat tuon setin jossa kone.

Nyt toivotan teille ihanaa ja aurinkoista uutta viikkoa

Ja toivottavasti kaikilla on iloinen Vappu tulossa.

- L -




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti