perjantai 1. marraskuuta 2013

J.O.U.L.U....


Se ois marraskuu täällä ja alle kaksi kuukautta jouluun <3
Voi että, niin aika kuluu.
Itse olen niin jouluhörhö kun vaan voi olla.
Minulla on melkein kaikki joululahjat hankittunakin jo. Olen siis erittäinkin ajoissa liikkeellä
Yleensä aloitan joululahjojen hankinnan Hulluilta päiviltä ( eli lokakuun alusta )
Aina kun pongahtaa silmiin joku lahjus joka sopii jollekkin niin nappaan sen heti :)
Eipähän tarvii ainakaan kiireessä miettiä lahjoja
ja yleensä kiireessä hankitus lahjat on niin ei- tarvittavia lahjoja :D hahha

Jouluhörhöyteni kasvaa minulla vuosivuodella enempi...
Olen laittanut itselleni kiellon, että ennen marraskun puoltaväliä
en saa laittaa mitään joulua kotiin enkä ostaa joulukoristeita tms..
Lukuunottamatta joululahjoja ;)
Sormet syyhyten odotan sitä että saan laittaa joulua kotiin <3

Ikeaan tuli lokakuun puolessa välissä Joulu
ja varmaan jo aika moneen kauppaan
ja niissä on hirveä käydä kun on kaikkea ihanaa mitä haluaisi kotiin ostaa.

Ei enää kauaa ja sit Joulu tärähtää meidän kotiin :)

Nyt kaikille oikein ihanaa halloweeniä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti