sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Uutta tyyliä tukkaan


Olen jo kauan haaveillut jotain uutta hiuksiini.

Olen itse kampaaja, joten minulta löytyy
värit ja sakset kyllä omasta takaa, joten ns. 
on liiankin helppoa näitä muutoksia tehdä.

Mutta olen nykyään aika arka muutoksissa,
jossain vaiheessa aina otin vain sakset käteen ja naks.
Sitten olikin seuraavana päivänä jo, että why oh why :D hahha

Kyllästyn nopeasti, joten minun pitää olla todella 
varma mitä haluan, ja hiusten suhteen olen todellakin
pilkun-viilaaja :) Kuka tahansa ei niihin koskekkaan :D

Nyt olen pidemmän aikaa miettinyt, että voi kun olisi
kiva kokeilla tummaa väriä hiuksiin. 
Minulla on ollut muutaman kerran hiukan tummempaa ja 
ei siinä kauan mennyt kun halusin oman värin takaisin.

Tummassa on se huono puoli, kun oma värini on niin vaalea, 
että sitä pitäisi olla sitten koko ajan värjäämässä tyvikasvun takia..

Tällaista luonnollista väriä haluisin, hiukan vaaleaa raitaa sinne sekaan 
ja se olisi kiva….ainakin hetken ;)


Nyt 4 kk synnytyksestä ja imettäessä alkaa taas hiukset tippuu aika
tiheeseen tahtiin, niin myös pitäisi varmaan hiukan leikkaa lyhyemmäksikin..

Raskauden aikana hiukseni kasvoi todella nopeasti ja en muista koska 
mulla olisi ollut näin pitkät hiukset ;) Niin en tiedä raaskinko leikkaa.
Mutta kun hiuksia lähtee niin ne ohenee aika nopeasti, niin eipä ne kohta näytä enää
niin kivalta jos oikeasti tätä tahtia tippuu hiuksia..

Silloin kun esikoistani imetin ja hiukseni alkoi tippumaan, niin repäsin
ja leikkasin elämäni ekaa kertaa lyhyen tukan <3 Tykkäsin kyllä siitä, 
mutta kun sitä pitää olla aina laittamassa että se näyttää sitten myös aina hyvältä.

Nyt ajattelin, että voisin lyhentää, mutta en kyllä niin paljon kun silloin.

Jotain tän kaltaista mietin. Lyhenisi aikalailla kyllä, 
mutta tämä menisi vielä kiinni.



Saa nähdä mitä uskallan tehdä ja koska <3
Hahha..

- L -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti