keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Jouluhörhö kun olen


Milloin te alatte laittamaan joulua kotiin? 

Itse olen sellainen Jouluhörhö,
 että voisin aloittaa kaiken jo lokakuussa kun kaupatkin aloittaa. 
Olen kuitenkin laittanut itselle rajat, 
että marraskuun puolessa välissä saa joulua alkaa 
" hössöttää" jos niin voisi sanoa:) 

Hiukan siitä nyt lipsuin, koska olen laittanut kotiin jo muutamat kirkkaat valot 
ja ostin ihanat hopeiset kuuset koristeiksi takahuoneeseen ja olohuoneeseen. 
Ne ei kyllä minusta ole ns. Ihan jouluiset pelkästään, joten annoin luvan itselle.
Marraskuun puolesta välistä sitten pikku hiljaa joulu tekee tuloaan kotiin 
ja viimeistään ensimmäisenä adventtina meillä on täysi joulu kyllä kotona aina.

Tänä vuonna on varmaankin pakko ottaa tekokuusi,
koska tuo meidän pienimmäinen on juuri sen ikäinen,
että alkaa liikkumaan ehkäpä niin kuusi jää ehkä kakkoseksi silloin :D

Rakastan oikean kuusen tuoksua ja se tuo joulun tunteen kyllä parhaiten,
mutta näin tänä vuonna <3

Joulukortteja alan kyllä ihan näinä
Päivinä tekee, koska nehän saa jo postittaa:)

Piparkakkutaikinaakin pitäisi alkaa väsäämään, 
koska minulla tapana tehdä taloja ystäville ja sukulaisille ns pikkujoulu- lahjaksi.

Se täytyy myöntää, että melkeinpä kaikki joululahjat olen jo ostanut❤️ 
Ne aloitan aina hyvissä ajoin, ei sitten tule ostettua mitään turhuuksia ;) heh

Tilasin ihanaakin ihanimmat enkelinsiivet meille,
 prinsessan huoneeseen ja pikku Jay:n huoneeseen ❤️ 

Nämä siivet ovat niin kauniit ja käsityötä parhaimmillaan
                      


Hiukan tunnelmallista kynttilänvaloa. 

                       

- L -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti