lauantai 16. marraskuuta 2013

Lauantain aarteet


Päätimme piipahtaa ihanan ystäväni kanssa 
Sipoossa sijaitsevassa Bedmill- sisustusputiikissa. 

Olen jo kauan miettinyt retkeä sinne , 
kun siskoni on sitä niin paljon kehunut ja ihania löytöjä aina sieltä hankkinut. 
Minähän olen sellainen sisustusputiikkien intohimoinen seikkailija, hahha:) 
Juoksen uusien ja erilaisten putiikkien perässä mielellään pidemmällekin ja tykkään kun on ainutlaatuista ja erilaista. 

Bedmill oli kyllä juuri sellainen ja todellakin kaiken kehun arvoinen. 
Ihanan idyllinen, ja lämminhenkinen liike. 
Aivan uskomattoman ihana omistaja, liike johon astuu sisään kuin omaan kotiin. 

Liike täynnä kaikkea hypistelemään ja ihailtavaa ja kaiken olisin voinut ottaa matkaani:) 

Nyt kuitenkin kotiin tarttui muutamia ihania tuliaisia

Ihana tuikkulyhty Scentships- sarjaa, 
johon saa ihanan tuoksuista hajusteparafiineja 
jotka sitten tuikkukynttilän kanssa sitten muuttuu nesteeksi 
ja muodostaa ihanan aromaattisia tuokuja❤️

Oli kuin tuoksujen irtokarkit kun niitä
Pääsi siitä valitsemaan :) 

https://www.worldofscentchips.com/fi/fi/

Löysin myös ihanan tähtikynttilän
 ( minä joka hullaannun tähdistä, missä vaan 😃 )


Löysin myös ihanan sydänkoristeen, jollaisia minulla jo kotona on erikokoisia. 
Pientä ja kaunista


Ja sitten löytöni, 
aivan upeat tyynynpäälliset joissa on upeaa blingblingiä 
jota olen päällisin jo kauan etsinyt. Niin upeat❤️



Upeaa ja ihanaa lauantaita kaikille,

- L - 





3 kommenttia:

  1. Haluan vinkata minun suosikki sisustusliikeni piha puoti jos haluat tutustua piha puotiin niillä on nettikauppa www.pihapuoti.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käy tykkää sivustani https://www.facebook.com/humpula?ref=hl

      Poista
    2. Kiitos, todella haluan tutkia aina uusia löytöjö:)
      Vinkata saa aina <3

      Poista