torstai 24. huhtikuuta 2014

Mini Risk- Color pyykkijauhe

Tänään pääsi testiin Mini Risk:n Color pyykkijauhe.


Minulla on muutamat mustat farkut, joita olen 
pessyt koneessa vain pari kertaa ja aina sellaisella 
Black- pesunesteellä.

No nyt kuitenkin toiset mustat farkkuni tarvitsi pesua, muiden tummien
pyykkien joukossa joten päätin ne sinne riskillä heittää.

Mini Risk- color lupaa pitää värit kirkkaina useankin pesun jälkeen.
Minulla on juuri suurin pelko mustien vaatteiden haalistumisessa.

Olen nimittäin yhdet ihanat farkut pilannut näin eräällä pesujauheella,
mustista tulikin ihan vaalean harmaat.

No, otin riskin ja päätin, että syteen tai saveen. 
Pitää sitten värjää ne mustaksi jos onnettomuus tapahtuu.

Pesutulos: Täysin mustat edelleen.
Oo, i'm so happy <3

Pesin koneen 30 asteessa käyttäen Mini Risk- color jauhetta,
ja pyykistä tuli puhdasta, raikasta ja värit säilyi mustissa farkuissani.
Tottakai myös muissa pesussa olleissa vaatteissa, mutta nämä oli tärkeimmät.

Olen todella tyytyväinen yleisesti Mini Risk- tuotteisiin.


Olen nyt testannut Color nesteen ja jauheen, White- jauheen ja huuhteluaineen
ja kaikki on kyllä ollut loistavia tuotteita.

Tähän merkkiin minä jään, ei tarvitse miettiä todellakaan. 

Minulta on jäänyt kokonaan pois Vanish, tahrojen hinkkaaminen/ liottaminen.
Myös olen pessyt näiden kanssa kaikki muut pyykit 30 asteessa 
paitsi petivaatteet pesin 60 asteessa.

Suosittelen Mini Risk- pyykinpesuaineita kaikille,
näillä lähtee kyllä pyykit puhtaaksi ja raikas lopputulos.
Ilman mitään tuoksuja, myrkkyjä.

Loistavaa

- L -



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti