maanantai 7. huhtikuuta 2014

Toivepostaus: Vaatekaappini


Täältä tulee taas toivepostausta.
Nyt niin moni on pyydellyt kirjoitusta 
minun tyylistäni ja omasta vaatekaapin sisällöstäni.

Joten nyt avaan teille kaappini ovet ;)

Seuraan todella paljon muotia, 
niin vaatteissa, kengissä, hiuksissa 
kun myös esimerkiksi sisustuksessakin.

Minulla on kuitenkin jokaisessa se oma tyyli,
jota sitten noudatan.
En kulje sesonkien perässä, mutta otan yleensä
sieltä mieleisiä tärppejä sinne tänne.

Minulla myös vaihtuu todella usein,
se mistä pidän ja millaisia vaatteita
käytän tai minkälaisia
tavaroita haluan kotiini.

Kodissani olen pikku hiljaa löytänyt sen tien, 
jota aion kulkea :)

Vaatteissa minulla on luottoasut,
ja värit joista en luovu.
Niihin sitten aina välillä lisäilen jotain 
uutta.

Luottoasuni onkin tummat farkut, valkoinen trikoopaita ja 
jakku siihen päälle ja tottakai korkokengät jalkaan.

Olen laukku, kenkä, koru ja vaatefriikki.
Myönnän.
Kaikkia näitä minulla on paljon :D

Tykkään panostaa laatuun, koska ne kyllä
maksaa itsensä takaisin.

Minulla on paljon mm. laukkuja, kenkiä 
monien vuosien takaa, jotka on edelleen
todella hyvässä kunnossa.

Valkoiset t-paidat ja trikoopaidat on minun heikko kohta myös.
Niitä tulee hankittua, mutta niitä myös käytän eniten.
( Mieheni aina ihmettelee, että taas valkoinen t-paita,
johan sinulla on noita monta kymmentä. )

Paidoissa tykkään mm. Guess ja Gant:ista.
Niillä on paljon kauniita peruspaitoja, jotka kuitenkin
erottuu ihan perus t-paidoista koristeellisuuksiltaan.

Farkkuissa tykkään mm.
 Guess, Gant, Calvin Klein: in malleista.
Ne istuu todella hyvin jalkaan ja ne on 
todella laadukkaita farkkuja.

En nimittäin tykkää yhtää niistä stretch-farkuista,
jotka ensimmäisen pesun jälkeen menettävät muotonsa.

Minulla on aina ollut todella vaikea löytää hyvin istuvia farkkuja,
koska olen niin lyhyt.

Tykkään tummista ja kapealahkeisista farkuista.

Tässä hiukan kuvia minun vaatekaapistani.
Siellä minun paitoja ja farkkuja.
Huomatkaa pari väripilkkua joukossa ;)


Peruspaitoja, 
tällaiset ovat minulla jokapäiväisessä käytössä. 
Olen oikea suurkuluttaja :)


Tässä näkee, että vaatetta on ja olisi myös
aika siivouksellekkin.
Kesää odotellessa, että
pääsee Hietsunkirppikselle myymään :)

Toppeja, tunikoita, housuja, paitoja ja vaikka mitä
ja hyllyt aivan täyteen ahdettuja ;)


Jakut on minun intohimoni myös.
Ihanan jakun nähdessä, se pääsee aina mukaan
kaupasta ;)

Jakut on kivoja, joilla pystyy asua muuttamaan 
hiukan muodollisesta juhlavampaa ja toisinpäin.



Perusjakkuja ei voi olla liikaa ;)
Eihän? 



Laukkuja minulla on paljon, siis todella paljon.
Olen sellainen laukkufriikki :) 

Laukuissa tykkään mm. Guess, Furla, Longchamp, 
Luis Vuitton ja totta kai jos olisi rahaa paljon, 
niin kyllähän sinne kuuluisi kaikki Chanelit, Prahat yms. 

Muutamia eniten käytössä olevia laukkuja :)




Kengät ovatkin asia erikseen ;)

Niistä voinkin tehdä ihan oman postauksen,
koska niitä on paljon.
Tänne uuteen kotiin sain niille jopa 
oman huoneen ;)

Eli siis mieheni teki vaatehuoneeseen niille kokonaisen seinän,
johon ne pääsi esille hienosti riveihin <3

Ehkäpä joskus saan sen Sinkkuelämää Carrien 
pukeutumishuoneen kaikkine ihanuuksineen.

Kaikkea voi unelmoida ;)

- L-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti